دکتر محمدهادی قیومی » جراحی ها » بهترین جراح برای ختنه در اهواز
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین جراح برای ختنه در اهواز

ختنه کردن از مهم ترین و ضروری ترین اقداماتی است که در هفته های ابتدایی تولد هر پسری انجام می شود. در واقع ضرورت انجام ختنه در کشور ما تا حد زیادی تحت تاثیر آموزه های دینی است که منجر می شود خانواده ها نسبت به این مساله اقدام کنند.

از این رو والدین در همان هفته های ابتدایی برای انجام روند ختنه اقدام می کنند. اما مهم ترین دغدغه ای که خانواده ها دارند این است که بهترین جراح اولوروژی برای ختنه فرزندانشان اقدام کند.

به همین جهت در این دوره از زمان زندگی نوزادان پرتکرار ترین سوالی که از سوی والدین پرسیده می شود این است که بهترین متخصص اورولوژی برای ختنه کیست؟.

در ادامه تلاش می کنیم که مطالبی را در زمینه ختنه و نیز ویژگی های که بهترین متخصص اورولوژی برای ختنه دارد را در  اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی مان ارائه کنیم.

چرا ختنه انجام می شود؟

ختنه از مهم ترین احکامی است که در شرع اسلام آمده است و بر ضرورت آن تاکید شده است. اما اگر از احکام شرعی آن عبور کنیم بسیاری از یافته های علمی بر فوائد این عمل صحه می گذارند و عملی مفید برای سلامت فرد تا اخر عمر می دانند.

بهترین جراح برای ختنه در اهواز

روند انجام ختنه

در ختنه مهم ترین اقدامی که انجام می شود این است که پوست اضافی روی الت تناسلی برش خورده و در نهایت با برداشت ان محل زخم بخیه انجام می شود.

متخصص اورولوژی خوب برای ختنه کیست؟

واقعیتی که وجود دارد این است که برای انجام ختنه حتما به بهترین و معتبر ترین متخصصین اورولوژی مراجعه کرده و از این پزشکان برای ختنه نوزادتان کمک بگیرید.

زیرا که این عمل گرچه روندی ساده دارد اما از ظرافت هایی برخوردار است که باید با تکنیک های خاصی انجام شود و با این اقدام از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

مهم ترین ویژگی هایی که بهترین متخصص اورولوژی دارد از این قرار است:

  • دانش کافی در حوزه ختنه و برخورداری از نوین ترین اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد
  • مهارت در انجام عمل ختنه؛ در واقع در ظاهر شاید روند ختنه ساده به نظر برسد اما در واقعیت باید برش ها با ظرافت و دقت خوبی انجام شود تا نتیجه ی جراحی موفقیت امیز باشد. از این رو مهارت و توانمندی پزشک برای انجام ختنه مهم ترین عاملی است که می تواند احتمال وقوع خطرات احتمالی را کاهش دهد.
  • تجربه در انجام ختنه کردن نوزادان نیز می تواند تا حد زیادی خیال خانواده ها را راحت کند؛ در واقع خانواده ها دوست دارند که پزشکان باتجربه تر را برای ختنه انتخاب کنند. زیرا تجربه می تواند میزان خطا را کاهش داده و به بهبود روند ختنه کمک کند.
  • تخصص در زمینه ختنه؛ بسیاری از پزشکان علاوه بر این که تجربه کاری دارند و دانش لازم در این حوزه را کسب کرده اند کاملا متخصص انجام ختنه هستند و می توانند با بالاترین کیفیت نتیجه موفقی را حاصل کنند. از این رو لازم است که در این زمینه نیز دقت کنید و متخصصین این حوزه را انتخاب کنید.
*مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که متخصصین اورولوژی بهترین گزینه هایی هستند که می توانید روند ختنه را به اینان بسپارید و از نتیجه دهی مثبت این عمل خیال تان راحت باشد.

نتیجه گیری

در پایان این نوشتار مهم ترین توصیه ای که خواهیم داشت این است که ختنه کردن کاملا با سلامت بدن نوزاد شما ارتباط دارد. از این رو مهم ترین توصیه ای که داریم این است که برای انجام انواع اقدامات درمانی برای نوزادان تان از جمله ختنه همواره به بهترین متخصصین علی الخصوص بهترین متخص اورولوژی برای ختنه مراجعه کنید.

دکتر هادی قیومی

دکتر هادی قیومی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی (نازایی) فارغ التحصیل از دانشگاه تهران
برچسب ها:

مقالات مرتبط

جوانسازی جنسی در آقایان

جوانسازی جنسی در آقایان

امروزه با توجه به پیشرفت عظیمی که در علم پزشکی رخ داده است می توان با استفاده از جدیدترین دستگاه های دنیا آقایان به نتیجه ای مطلوبی که از ظاهر دستگاه تناسلی خود دارند برسند و هم چنین جراح زیبایی مردان که متخصص اورولوژیست می باشد آن ها را در این امر یاری می کند. در...

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

زمان جراحی پروستات یکی از مهمترین مسائل برای درمان این بیماری پرچالش آقایان است. چه زمانی نیاز است تا پروستات خود را عمل کنید؟ برای اطلاع کامل از این مورد و اینکه چه مواردی بر این زمان تاثیرگذار هستند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. عوامل تاثیرگذار در زمان...

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی آزمایشی برای بررسی سلامت مجرای ادرار و مثانه است که به تشخیص بیماری های مجاری ادراری کمک می کند. برخی مواقع از این روش برای درمان برخی مشکلات نیز استفاده می شود. در این روش، متخصص اورولوژیست برای مشاهده داخل مثانه و مجرای ادرار، یک اسکوپ را وارد مجاری...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *