دکتر محمدهادی قیومی » جراحی ها » بهترین جراح واریکوسل در اهواز
مدت زمان مطالعه ۹ دقیقه

بهترین جراح واریکوسل در اهواز

واریکوسل در سال های اخیر به یکی از دلایل ناباروری مردان مبدل گشته است. از این رو بسیاری از مردانی که با این مشکل روبرو هستند برای اینکه مشکل ناباروری خود را حل کنند به جراحی واریکوسل روی می آورند.

مهم ترین دغدغه ای که برای زنان و مردان وجود دارد این است که جراحی واریکوسل به دست پزشک جراحی انجام شود که در این زمینه مهارت دارد و می تواند به بهترین شکل روند جراحی را مدیریت کند.

از این رو مهم ترین سوالی که مکرراً پرسیده می شود این است که:

بهترین جراح واریکوسل کیست؟ برای پاسخ گویی بدین پرسش برآنیم که ابتدائا توضیحاتی در زمینه جراحی واریکوسل ارائه کنیم و در نهایت در بخشی مجزا به مبحث بهترین جراح واریکوسل خواهیم پرداخت.

واریکوسل چیست؟

واریکوسل مانند وریدهای واریسی است، اما در داخل کیسه بیضه شما (جیب پوستی که بیضه ها را نگه می دارد) به جای پاها اتفاق می افتد. آنها به عنوان یک قاعده باعث ایجاد هیچ مشکل دشواری نمی شوند، با این حال، می توانند بر باروری مردان تأثیر بگذارند. دکتر عرفان شیخ بهترین جراح واریکوسل در پونا است.
آنها زمانی اتفاق می‌افتند که وریدهای خاصی در کیسه بیضه به دلیل نقص یا عملکرد نادرست در بخشی از دریچه‌های مرتبط با پمپاژ خون، گشاد یا بزرگ می‌شوند. آن ها در حدود ۱۵ درصد از مردان تأثیر می گذارند و به طور کلی بین سنین ۱۵ تا ۲۵ سالگی شکل می گیرند. واریکوسل معمولاً فقط یک طرف را تحت تأثیر قرار می دهد، به عنوان یک قاعده، سمت چپ.

چه چیزی باعث واریکوسل می شود؟

پزشکان واریکوسلکتومی کاملاً مطمئن نیستند که چه چیزی باعث ایجاد واریکوسل می شود. آنها ممکن است به دلیل مشکل در جریان خون در بند ناف که خون را به و از بیضه ها (طناب اسپرماتیک) می برد، ایجاد شوند.
همچنین این امکان وجود دارد که مانند وریدهای واریسی در پاها، دریچه‌های سیاهرگ‌های بیضه به درستی کار نکنند. این می تواند باعث برگشت خون شود و منجر به بزرگ شدن سیاهرگ ها شود.

جراحی واریکوسل چیست؟

در طراف بیضه های مردان پوستی فراگرفته است که در داخل این پوست تماما رگ های خونی در جریان است. در برخی از مردان در اثر علل و عوامل مختلف سیاهرگ ها در این نواحی  بزرگ می شوند و تورم پیدا می کنند.
 از این رو این اتفاق روند بارداری را با مشکل روبرو می سازد.
مهم ترین علتی که سبب می شود مردان به جراحی واریکوسل دست بزنند رفع مشکل ناباروری است.
جراحی واریکوسل به دست متخصصین اورولوژی انجام شده و می تواند تا حد زیادی به بهبود سلامت جسمانی مردان کمک کند.

واریکوسلکتومی با میکروجراحی: یک درمان ایمن و موثر واریکوسل

هیچ دارویی برای درمان واریکوسل وجود ندارد. در مواردی که واریکوسل باعث درد یا ناباروری می شود، برای برداشتن آن ها جراحی لازم است.
جراحان متخصص واریکوسل در Weill Cornell Medicine واریکوسلکتومی میکروسرجری را برای ترمیم واریکوسل توصیه می کنند. این روش شامل استفاده از میکروسکوپ برای ترمیم جراحی وریدهای بزرگ شده از طریق برش های کوچک (یک اینچ یا کمتر) است.
مزیت میکروجراحی: رگ های خونی که به بیضه ها می روند و از آن ها خارج می شوند بسیار کوچک هستند. استفاده از میکروسکوپ در حین عمل واریکوسلکتومی به جراح کمک می کند تا سیاهرگ هایی را که باید برداشته شوند و در عین حال از شریان های ریزی که خون را به بیضه ها می آورند، بیابد.
بزرگنمایی همچنین به جراح کمک می کند تا عروق تخلیه کننده مایع اطراف بیضه ها (به نام لنفوسیت ها) را شناسایی و حفظ کند. این برای جلوگیری از تورم ناشی از تجمع مایع (هیدروسل) در اطراف بیضه پس از جراحی مهم است.
واریکوسلکتومی با میکروسرژیک معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود، یعنی همان روز به خانه می روید.

بهترین جراح واریکوسل کیست؟

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد از مهم ترین دغدغه هایی که افراد دارند این است که جراحی واریکوسل از سوی معتبر ترین و بهترین جراح واریکوسل انجام شود. قطعا این نگرانی و دغدغه کاملا منطقی و هوشمندانه است. به همین منظور برآن شدیم که به ارائه ویژگی های بهترین جراح واریکوسل بپردازیم تا بتوانید برحسب آنها انتخابی دقیق داشته باشید و روند جراحی را به بهترین جراح واریکوسل بسپارید.

مهم ترین ویژگی های بهترین جراح واریکوسل:

برخورداری از سوابق آموزشی موفق در زمینه پزشکی و تخصص در حوزه شناخت بیماری های آلت تناسلی مردانه و انواع اختلالات این عضو بدن در مردان
دانش تخصصی و آگاهی های دقیق وعمیق در خصوص ناهنجاری های آلت تناسلی مردانه
تجربه فعالیت های درمانی و جراحی واریکوسل
آگاهی از انواع تکنیک های جراحی در جریان جراحی واریکوسل
مهارت در پیاده سازی تئوری های علمی در جریان جراحی واریکوسل
مهارت در بکار گیری انواع ابزار آلات نوین در جریان جراحی واریکوسل

ویژگی های اخلاقی بهترین جراح واریکوسل

مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که بهترین جراح واریکوسل حتما بعلاوه تمامی ویژگی های علمی باید به لحاظ اخلاقی نیز مورد تایید و موجه باشد. زیرا که نحوه ارتباط گیری جراح واریکوسل با بیمار تا حد زیادی می تواند روند درمان و جراحی را با موفقیت به پیش ببرد.
 از این رو مهم ترین توصیه ای که داریم این است ک با جراح واریکوسل وارد تعامل های دوستانه و صمیمانه شوید و بسیاری از اطلاعات مهمی که در خصوص بیماری خودتان دارید را به اینان بگویید. این اتفاق منجر به برنامه ریزی درست و دقیق برای روند جراحی می شود.

هزینه جراحی واریکوسل

از مهم ترین سوالاتی که مردان می پرسند این است که هزینه جراحی واریکوسل چقدر است.
واقعیتی که وجود دارد این است که این جراحی نزد پزشکان و جراحان مختلفی در سطح کشور انجام می شود. جراحانی که دست به این جراحی ها می زنند به لحاظ تخصص در یک سطح نیستند. گاها برخی از آنها متخصص و برخی از آنها فوق تخصص دارند. طبیعی است که هزینه جراحی نزد جراحان مختلف متفاوت خواهد بود.
از این رو نمی توان هزینه ای ثابت برای این جراحی در نظر گرفت.
مهم ترین اقدامی که مردان می توانند انجام دهند این است که برای روند تشخیص ابتدائا نزد بهترین جراح واریکوسل بروند و بعد از زمانی که تمامی اطلاعات لازم حاصل از معاینات و بررسی های لازم در اختیار پزشکان قرار گرفت در آن زمان می توانند موضوع هزینه جراحی را با پزشک خود درمیان بگذارند.

سوالات متداول در خصوص واریکوسل و انتخاب بهترین درمانگر برای آن

نتیجه گیری

خوش بختانه سالیانه آمار زیادی از مردان در کشورمان جراحی واریکوسل موفقی را پشت سر می گذراند و با این جراحی عمده مشکلاتی که در مسیر ناباروری شان وجود دارد برطرف می شود.

بنابراین از مهم ترین امیدواری های ما این است که از بهترین جراحان واریکوسل می توانیم بهره ببریم و از تخصص و مهارت های آنان در زمینه رفع مشکلات خود کمک بگیریم.

دکتر هادی قیومی

دکتر هادی قیومی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی (نازایی) فارغ التحصیل از دانشگاه تهران
برچسب ها:

مقالات مرتبط

جوانسازی جنسی در آقایان

جوانسازی جنسی در آقایان

امروزه با توجه به پیشرفت عظیمی که در علم پزشکی رخ داده است می توان با استفاده از جدیدترین دستگاه های دنیا آقایان به نتیجه ای مطلوبی که از ظاهر دستگاه تناسلی خود دارند برسند و هم چنین جراح زیبایی مردان که متخصص اورولوژیست می باشد آن ها را در این امر یاری می کند. در...

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

زمان جراحی پروستات یکی از مهمترین مسائل برای درمان این بیماری پرچالش آقایان است. چه زمانی نیاز است تا پروستات خود را عمل کنید؟ برای اطلاع کامل از این مورد و اینکه چه مواردی بر این زمان تاثیرگذار هستند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. عوامل تاثیرگذار در زمان...

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی آزمایشی برای بررسی سلامت مجرای ادرار و مثانه است که به تشخیص بیماری های مجاری ادراری کمک می کند. برخی مواقع از این روش برای درمان برخی مشکلات نیز استفاده می شود. در این روش، متخصص اورولوژیست برای مشاهده داخل مثانه و مجرای ادرار، یک اسکوپ را وارد مجاری...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *