مدت زمان مطالعه ۹ دقیقه

افزایش طول و قطر آلت تناسلی

برای افزایش قطر آلت تناسلی از دیرباز روش های مختلفی مانند افزایش قطر دستگاه تناسلی آقایان با ماساژ دست، استفاده از دستگاه های ساکشن و یا آویزان کردن وزنه پیشنهاد می شده است. اما همه این روش ها با شکست مواجه می گشت و تاثیری بر درمان این عارضه نداشته است. ما در این مقاله سعی داریم درباره افزایش سایز اندام تناسلی، افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان و جزییات مربوط به آن توضیح دهیم و شما را با جدیدترین روش افزایش طول و قطر آلت تناسلی که برای اولین بار در ایران انجام می شود آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

برای گرفتن مشاوره رایگان به طور مستقیم با دکتر قیومی به صورت کاملا محرمانه فرم زیر را تکمیل کنید.

نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
ارسال شد. با شما تماس می گیریم
دوباره تلاش کنید

آیا افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان امکان پذیر است؟

افزایش طول و اندازه آلت تناسلی آقایان ممکن است از طریق راه‌های مختلفی انجام شود. این شامل تغییرات در سبک زندگی، تمرینات خاص، و در برخی موارد، روش‌های جراحی است.

  1. تمرینات خاص: برخی افراد ادعا می‌کنند که تمرینات خاصی می‌توانند به افزایش اندازه آلت کمک کنند. این تمرینات شامل تمرینات کششی می‌شوند. اما تأیید علمی در مورد اثربخشی این تمرینات محدود است و نتایج متفاوتی در افراد مختلف دیده می‌شود.
  2. استفاده از داروها و مکمل‌ها: برخی افراد از داروها و مکمل‌ها برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند. اما بسیاری از این محصولات ادعاهای غیرعلمی دارند و ممکن است سلامت عمومی را به خطر بیاندازند.
  3. جراحی: روش‌های جراحی نیز برای افزایش طول آلت تناسلی وجود دارد، اما باید توجه داشت که این جراحی‌ها ممکن است با خطرات و عوارض همراه باشند و به عنوان یک گزینه آخرین مورد نظر پزشکان در نظر گرفته شوند.
  4. تزریق ژل و چربی

مهم است که هر گونه تصمیم مربوط به افزایش اندازه آلت تناسلی با دقت گرفته شود و به مشورت با پزشک متخصص پرداخته شود تا گزینه‌ها و راهکارهای مناسب بر اساس وضعیت فرد مشخص شود.

مزایای فزایش سایز آلت تناسلی مردان

سایز و اندازه آلت تناسلی مردان تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس آن ها به خصوص در روابط جنسی و زناشویی دارد. در بسیاری از مواقع مردانی که از کوچکی آلت تناسلی خود رنج می برند، در برقراری روابط جنسی نیز اعتماد به نفس پایینی دارند. یا ممکن است شریک جنسی آن ها مدام از این موضوع شکایت داشته باشد که نمی تواند طعم یک رابطه جنسی واقعی را بچشد. این مورد ضروری نیست ولی در مواردی که طول آلت به طور غیر طبیعی کوتاه است، بسیاری از افراد برای افزایش قطر آلت تناسلی و طول آن راهکارهای مختلفی را امتحان می کنند و حتی شاید برای جراحی اقدام کنند.

تقریباً همه مردان در سراسر جهان خواستار این هستند که آلت تناسلی شان مقداری بلند تر باشد و هیچ کس از این امر مستثنی نیست. ولی برخی افراد با وجود داشتن طول آلت تناسلی نرمال خواهان افزایش طول هستند.

افزایش طول و قطر آلت تناسلی

فیلم افزایش سایز (طول و قطر) آلت تناسلی

در اینجا توضیحات جناب دکتر محمدهادی قیومی متخصص اورولوژی در اهواز را در مورد افزایش طول و قطر آلت تناسلی را مشاهده می کنید.

برای اولین بار در ایران افزایش طول و قطر آلت تناسلی در مردان با استفاده از جدیدترین تکنیک روز دنیا توسط آقای دکتر محمدهادی قیومی متخصص اورولوژی در اهواز صورت می گیرد.

بزرگ کردن آلت تناسلی

آیا افزایش طول و قطر آلت تناسلی عوارض دارد؟

در مورد استفاده از هر یک از روش ها اعم از مصرف دارو، تزریق ها و جراحی پروتز آلت احتمال بروز عوارض و خطراتی وجود دارد. ناحیه تناسلی یک عضو بسیار حساس بدن است که ممکن است نسبت به این اقدامات واکنش نشان دهد. به طور کلی هیچ داروی تایید شده و چندان موثری برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان از سازمان جهانی غذا و دارو اعلام نشده است؛ و مصرف هرگونه مکمل در صورتی که بدون مشورت با پزشک انجام شود می تواند باعث آسیب به سلامتی شود.

عو.ارض روش های دیگر مثل تزریق ژل و چربی و یا کاشت ایملنت نیز شامل عفونت، آسیب به اعصاب، تغییرات حسی، باقی ماندن جای زخم و مواردی دیگر است. تنها راه اطمینان بخش در خصوص پیشگیری از بروز عوارض خطرناک، مراجعه به جراح متخصص و باتجربه در حوزه جراحی های زیبایی و جنسی آقایان است. شما می توانید با مراجعه به جراح متخصص اورولوژی با شرح وضعیت خود و بیان درخواستی که دارید، مشاوره تخصصی دریافت کرده و از بهترین روشی که برای شما کارآمد است، مطلع شوید.

افزایش طول و قطر آلت تناسلی با بهترین متخصص در جنوب ایران

تا اینجا ما روش های مختلفی را برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی مطرح کردیم. اما یکی از بهترین روش های افزایش طول و قطر آلت تناسلی که برای اولین بار در ایران توسط آقای دکتر محمدهادی قیومی متخصص اورولوژی در اهواز صورت می گیرد. این روش به طور قطع منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی در مردان می شود که فرد در طول درمان تمام تغییرات را به خوبی مشاهده می کند.

یکی از مهم ترین مزیت های این روش درمانی این است که شما تحت نظر بهترین متخصص اورولوژی در اهواز این درمان را انجام می دهید و هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه نخواهد داشت.

یکی از درخواست های بیماران مراجعه کننده به متخصص اورولوژی شکایت از سایز آلت تناسلی (طول، قطر یا هر دو) و عدم رضایت جنسی می باشد.

تکنیک های مختلفی برای افزایش سایز وجود دارد، اما با توجه به شرایط جسمی هر فرد، انتخاب آن متفاوت بوده و باید طبق نظر متخصص اورولوژی صورت پذیرد.

انام تناسلی به دلیل مشترک بودن آن با سیستم ادراری وضعیت بسیار حساسی در دستکاری آن های دارد. هر گونه پروسیجری که در سیستم تناسلی آقا جهت افزایش سایز آلت تناسلی و افزایش توان جنسی فرد قرار است اتفاق بیفتد، باید به گونه ای باشد که بر روی سیستم ادراری فرد و عروق و اعصاب فراوان آن منطقه آسیبی ایجاد نکند. زیرا آسیب های آسیب های این سیستم به سختی قابل رفع است که هم بیمار و هم پزشک را درگیر می نماید.

توصیه ما به عزیزانی که قصد انجام این کار را دارند، این است که در انتخاب درمانگر خود دقت نمایند و حتما از همکاران اورولوژیست که تسلط کامل بر وضعیت آناتومیک سیستم تناسلی دارند استفاده نمایند. برای مشاوره آنلاین دکتر محمدهادی قیومی می توانید از طریق سامانه ماوراطب اقدام کنید.

برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی زیر نظر متخصص باشید

افزایش طول و قطر آلت تناسلی تیتر دلچسبی است که ممکن است شما را برای رسیدن به هدف، ترغیب به انجام هر کاری کند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای امر از صحت و سقم این موضوع آگاه شوید که منبع مورد نظر تا چه اندازه موثق است؟ آیا تنها با هدف مالی شروع به دادن وعده و وعیدهای واهی می کنند؟ یا یک تیم درمانی و متخصص پشت این ماجراست.

برای انجام کارهای درمانی حتما زیر نظر متخصص درمانی و کادر پزشکی مربوطه باشید. متخصص اورولوژی در حوزه درمان مشکلات آلت تناسلی فعالیت می کند. لازم است در صورت بروز مشکلاتی در این اندام  به متخصص اورولوژی مراجعه کنید تا روند درمان شما طی شود.

سخن پایانی

توصیه می کنیم برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی به بهترین متخصص اورولوژی مراجعه کنید. که در ابتدا متوجه شوید که آیا به این درمان نیاز دارید یا خیر؟ سپس مراحل درمانی خود را طبق نظر متخصص دنبال کنید تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

ما در این مقاله سعی کردیم آگاهی مختصری از راه های افزایش سایز – طول و قطر آلت تناسلی به شما ارائه دهیم. مراقب باشید که در دام سود جویانی که به واسطه تبلیغات گسترده به فریب مردم می پردازند نیافتید. مراحل درمانی را نزد پزشک و متخصص آن دنبال کنید تا برای شما عوارض جسمی را به همراه نداشته باشد.

سوالات متداول افزایش طول و قطر آلت تناسلی

دکتر هادی قیومی

دکتر هادی قیومی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی (نازایی) فارغ التحصیل از دانشگاه تهران
برچسب ها:

مقالات مرتبط

جوانسازی جنسی در آقایان

جوانسازی جنسی در آقایان

امروزه با توجه به پیشرفت عظیمی که در علم پزشکی رخ داده است می توان با استفاده از جدیدترین دستگاه های دنیا آقایان به نتیجه ای مطلوبی که از ظاهر دستگاه تناسلی خود دارند برسند و هم چنین جراح زیبایی مردان که متخصص اورولوژیست می باشد آن ها را در این امر یاری می کند. در...

تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان

تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان

تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان یکی از اقداماتی است که به عنوان روشی برای افزایش سایز و قطر آلت تناسلی شناخته میشود. اگرچه یکی از کاربردهای تزریق ژل، افزایش حجم و سایز است، ولی در واقع با تزریق ژل به آلت تناسلی آقایان، امکان برطرف نمودن برخی از اختلالات و مشکلات نعوظ...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۶ دیدگاه ها
  1. سلام وقت بخیر. طول الت من حالت خوابیده ۸ وحالت نعوظ ۱۲.۵۰ هست و این نگرانم کرده و اعتماد به نفس ندارم. آیا تکنیک شما حداقل ۲ سانت اضافه میکنه؟ خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ
    • برای دریافت مشاوره لطفا سوالتون و در واتس اپ دوباره مطرح کنید. ۰۹۳۹۲۶۸۲۹۵۷

      پاسخ
  2. سلام وقت بخیر. ۳۱ سالمه طول آلتم حالت خواب ۸ و حالت نعوظ ۱۲.۵۰ آیا با روشی که انجام میدین ممکنه حداقل دو سانت اضافه بشه؟

    پاسخ
    • برای دریافت مشاوره لطفا سوالتون و در واتس اپ دوباره مطرح کنید. ۰۹۳۹۲۶۸۲۹۵۷

      پاسخ
  3. سلام دکتر .

    من ۲۱ سالمه الت من در حالت خوابیده ۵ سانته او در

    حالت کشیده ۱۰ سانته. آیا امکان بزرگ شدن او دراز کردن

    داره. چون از التم کوچیکم دارم رنج میبرم او

    اعتماد ب نفسم خیلی ضعیفه

    پاسخ
    • می توانید با شماره تلفن زیر در واتس اپ ارتباط برقرار کنید.
      ۰۹۳۹۲۶۸۲۹۵۷

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *