دکتر محمدهادی قیومی » جراحی ها » راهنمای جامع انتخاب بهترین اورولوژیست
مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

راهنمای جامع انتخاب بهترین اورولوژیست

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و دانش پزشکی شاهد به وجود آمدن رشته ها و شاخه های جدیدی در علم طبابت هستیم. برخی از این شاخه آنقدر در نظر عموم افراد جدید هستند که شاید با شنیدن نام متخصص با حوزه فعالیت پزشک آشنا نباشد. ممکن است فرد به یک بیماری مبتلا باشد که از این موضوع آگاهی نداشته باشد که لازم است به چه پزشکی و با چه تخصصی مراجعه کند. در برخی مواقع فرد به عارضه ای مبتلا می شود که از روش های درمانی آن آگاه نیست و حتی نمی داند که درمان این عارضه وجود دارد. بنابراین بهترین اورولوژِیست در اهواز می تواند کمک زیادی به بیماران کند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با حوزه های فعالیت کمتر شناخته شده در پزشکی، متخصص اورولوژیست و متخصص اورولوژی خوب در اهواز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

متخصص اورولوژیست کیست؟

اورولوژی به درمان سیستم دفع ادراری در مردان و زنان و مرتبط با ارگان های تناسلی و تولید مثل در مردان است. پزشکی که در این شاخه تخصص می گیرد اورولوژیست خوانده می شود. در واقع پزشک بعد از گذراندن دوره عمومی خود، می تواند در تخصص اورولوژی و دستگاه تناسلی و نازایی تخصص بگیرد. دوره تخصص ۵ ساله است و بعد از گذراندن این دوره متخصص می تواند برای دوره فوق تخصص اقدام کند.
اورولوژیست ها متخصصینی هستند که در حوزه ای کاملا تخصصی آموزش دیده اند. در واقع اینان تخصص زیادی در زمینه تشخیص و درمان تمامی مشکلاتی که در ناحیه اندام تناسلی زنان و مردان ایجاد شده است را دارند. این دسته از متخصصین می توانند با معایناتی که در ناحیه آلت تناسلی زنان و مردان انجام می دهند تمام اختلالات و مشکلاتی که در این ناحیه ایجاد شده است را ریشه یابی کنند.
البته اورولوژیست ها در کشور ما بیشتر اینگونه شناخته شده اند که صرفا درمان مشکلات آلت مردان را به عهده دارند. اما در واقع این گروه از متخصصین در هردو جنس زنانه و مردانه توانمندی و دانش تشخیصی و درمانی دارند.

دکتر هادی قیومی

حوزه فعالیت بهترین متخصص اورولوژیست در اهواز

آیا با حوزه فعالیت متخصص اورولوژی آشنایی دارید؟ در چه شرایط بروز مشکل و اختلال در چه اندام هایی می توانید به اورولوژیست مراجعه کنید؟ متخصص اورولوژی می تواند برای برطرف مشکل در هر کدام از اندام های زیر فعالیت داشته باشد.
برای درمان مشکلات کلیه مثل سنگ کلیه، پیوند کلیه و ..
اختلالات غدد آدرنال
مشکلات و سنگ های حالب
پروستات
اختلالات و نارسایی های مجاری ادراری
مشکلات بیضه در مردان
اپی دیدیم
VAS و کیسه منی
مشکلات مربوط به آلت تناسلی
زگیل تناسلی در مردان
عفونت های ادراری
مشکلات ناباروری در مردان
ناتوانی های جنسی در مردان که شامل زود انزالی، دیر انزالی، اختلالات نعوظ و …

چه کسانی باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنند؟

ممکن است یک آقا با مشکلاتی مواجه باشد که برای بازگو کردن و کمک خواستن در مورد حل آن مشکل احساس شرم و خجالت داشته باشد، در نتیجه هیچ وقت برای درمان اقدام نکند، که این امر در نهایت منجر به وخامت اوضاع در فرد می شود. در اکثر موارد بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی در مردان توسط اورلوژیست قابل درمان است. متاسفانه مشکلات جنسی مانند: اختلالات نعوظ و مشکلات ناباروری از جمله مواردی است که در کشور ما در حال گسترش است که این امر نیازمند توجه بیشتر برای درمان است. اما در صورتی که مشکلات و بیماری افراد در یکی از دسته های زیر قرار گرفت لازم است تا به بهترین متخصص اورولوژی در اهواز مراجعه کنند و روند درمان را دنبال کنند:
سنگ کلیه، سرطان کلیه و غدد فوق کلیه و بیماری های کلیوی
سرطان خوش خیم و بد خیم پروستات، بزرگ شدن غده پروستات
سرطان بیضه ها، سرطان آلت تناسلی
اختلالات نعوظ، مشکل در نگه داشتن یا گرفتن نعوظ
ناباروری در مردان
درمان واریکوسل یا رگ های متورم در بیضه
سندرم مثانه دردناک
عفونت ادراری و بی اختیاری ادراری و خون ادراری

ویژگی های بهترین متخصص اورولوژیست در اهواز

یکی از مهم ترین نکاتی که افراد مد نظر قرار می دهند این است که برای اقدامات تشخیصی و درمانی ناحیه آلت تناسلی حتما در صدد هستند که از پزشکانی که در این زمینه سابقه فعالیت های درمانی زیادی دارند کمک بگیرند. از این رو همواره این سوال را مطرح می سازند که بهترین متخصص اورولوژی کیست؟
در این موارد پاسخی که ما به این سوال می دهیم این است که قطعا بسیاری از عوامل در این مساله نقش دارد که یک پزشک و متخصص اورولوژی به عنوان بهترین اورولوژیست در اهواز شناخته می شود.
در این بخش به طور اختصاصی به ویژگی های مهم بهترین متخصص اورولوژی اشاره خواهیم کرد.
آشنایی با ساختار کلی آلت تناسلی در زنان و مردان
بهترین متخصص اورولوژی فردی است که کاملا با آلت تناسلی زنان و مردان آشنا است. این آشنایی حاصل مدت زمان طولانی تحقیق و مراجعه به بهترین و معتبر ترین منابع پزشکی است.
آگاهی هر چقدر که زیاد باشد می تواند تا حد زیادی در روند تشخیص بیماری و اتخاذ بهترین برنامه درمانی اثرات مثبتی داشته باشد.
مهارت درمانی و تجربه عملی در حوزه تشخیص و درمان
تا زمانی که متخصص اورولوژی وارد مرحله درمان نشود و دانسته های علمی خود را وارد مرحله عمل نکند نمی توان به موفقیت درمان از سوی وی امیداوری چندانی داشت. از این رو این نکته را مد نظر قرار دهید که باید از بهترین متخصص اورولوژی کمک بگیرید زیرا که نتیجه بخشی درمان با تکیه بر تجربه و مهارت تا حد زیادی تضمین است.
در صورت بروز علائم و مشکلات مطرح شده لازم است تا به بهترین اورولوژیست در اهواز مراجعه کنید تا روند درمان مشکلات شما پیگیری شود. ما در اینجا فاکتورهایی را مطرح می کنیم تا برای انتخاب بهترین متخصص اورولوژیست در اهواز از آن استفاده کنید.
متعهد به منشور پزشکی بیمار
متعهد به اصول اخلاقی
سوابق تحصیلی عالی
سوابق شغلی و میزان رضایتمندی بیماران از دریافت خدمات
هزینه های منصفانه در ازای خدمات
تجهیزات کافی و به روز
دانش به روز و آشنایی با تکنیک های جدید روز دنیا

خدمات اورولوژیست

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با خدمات درمانی متخصص اورلوژیست و ویژگی های بهترین متخصص اورولوژی در اهواز آشنا کنیم. در صورت بروز مشکلات مطرح شده می توانید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید و اقدامات درمانی خود را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید برای انتخاب پزشکی حاذق و متبحر فاکتورهای مطرح شده را خاطر داشته باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلالی در روند سلامتیتان لازم است بدون احساس و شرم و خجالت برای درمان اقدام کنید. باورهای غلط را دور بریزید و به یاد  داشته باشید هیچ چیز با ارزش تر از حفظ سلامتی شما نیست. پس در این جهت گام بردارید.

افزایش قطر الت تناسلی

برای مردانی که فکر می کنند قطر آلت کوچک و باریکی دارند، برخی جراحی ها می تواند به افزایش ضخامت و قطر آلت تناسلی کمک کند. از جمله این روش ها می توان به چربی، سیلیکون یا بافت های پیوندی اشاره کرد.
انجمن جراحان اورولوژی آمریکا اظهار دارد که این روش های جراحی ایمنی و تاثیر خود را برای افزایش طول و قطر آلت ثابت نکرده اند. در برخی موارد جراحی بر روی ناحیه بیضه ها انجام می گیرد و باعث نمایان تر شدن آلت تناسلی می شوند. این جراحی حدوداً ۲۰ دقیقه زمان می برد و به صورت سرپایی انجام می گیرد.

افزایش طول آلت تناسلی

یکی از متداول ترین روش ها بریدن تاندون های اتصال دهنده آلت تناسلی به استخوان لگن است. به این ترتیب مقداری از آلت تناسلی بیرون می زند و خود را بیشتر نشان می دهد. این روش به معنای بلند تر کردن طول آلت نیست و در اصل مقداری از آلت را بیشتر نمایان می کند که داخل بدن بوده است. برای پیشگیری از اینکه تاندون دوباره ترمیم شود و جوش بخورد، نیاز است که حداقل برای مدت شش ماه از تمرینات ورزشی و کششی استفاده شود.

جراحی افزایش طول آلت تناسلی

یکی از روش های موثر برای افزایش طول آلت تناسلی جراحی است. در کل دو روش اصلی برای جراحی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

خطرات جراحی افزایش طول آلت

قبل از اینکه برای انجام این جراحی اقدام کنید بهتر است که تمامی جوانب را بررسی کنید و خطرات این جراحی را مدنظر قرار دهید. تا کنون سازمانی این روش ها را مورد تائید قرار نداده اند. برخی افراد برای انجام این جراحی ها به کشورهای دیگر سفر می کنند تا روش های درمانی را امتحان کنند. در حالی که این روش ها مورد تائید نیستند. در این صورت بهتر است که حتماً با پزشک خود مشورت کنید و درباره خطرات و عوارض آن اطلاعات لازم را کسب کنید.
عوارض جانبی افزایش طول آلت بی شمار است و شامل، عفونت، آسیب به اعصاب، کاهش حساسیت و اختلال در نعوظ می شود. شاید در اغلب موارد این مشکلات آزاردهنده باشند همچنین ایجاد اسکار و جای زخم می تواند در ناحیه آلت نمایان باشد. افزایش قطر آلت هم می تواند دارای خطراتی باشد. از جمله این خطرات می توان به برامدگی هایی در ناحیه، ناهمواری در ناحیه و … اشاره کرد. تحقیقات و مطالعاتی که انجام گرفته است، نشان از این دارد که این روش های جراحی کاملاً بی خطر نیستند. همچنین درصدی از متقاضیان از نتیجه جراحی خود خشنود نیستند و نیاز به انجام جراحی های ترمیمی دارند.

بهترین روش افزایش طول و قطر آلت تناسلی

تا ابنجا ما روش های مختلفی را برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی مطرح کردیم. اما یکی از بهترین روش های افزایش طول و قطر آلت تناسلی که برای اولین بار در ایران توسط آقای دکتر محمدهادی قیومی متخصص اورولوژی در اهواز صورت می گیرد. این روش به طور قطع منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی در مردان می شود که فرد در طول درمان تمام تغییرات را به خوبی مشاهده می کند.
یکی از مهم ترین مزیت های این روش درمانی این است که شما تحت نظر متخصص اورولوژی این درمان را انجام می دهید و هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه نخواهد داشت.

سایر اقدامات متخصص اورولوژی

در بسیاری از موارد مردان و زنانی که با مشکلاتی در ناحیه تناسلی مواجه می شوند برای اینکه ریشه و علت اصلی مشکل را شناسایی کنند به بهترین اورولوژیست مراجعه می کنند. از این رو مراحل زیر از سوی بهترین متخصص اورولوژی انجام می شود:
تشخیص؛ این مرحله مهم ترین بخش از روند درمان است که اگر به درستی تشخیص بیماری انجام شود می توان به موفقیت درمان امیدوار بود. زیرا که اگر بیماری دقیق و درست تشخیص داده شود قطعا درست ترین روش درمان بکار گرفته می شود درنتیجه درمان با موفقیت پشت سر گذاشته می شود.
درمان های دارویی؛ برخی از بیماری ها حاد نیستند و می توان با داروها آن ها را درمان کرد.
جراحی؛ در مواردی که مشکلات پیچیده باشد قطعا جراحی لازم می شود که اورولوژیست ها جراحی ها را نیز خودشان انجام می دهند.
بررسی نتایج درمان؛ بعد از اینکه تمامی اقدمات درمانی انجام شد بعد از روند تشخیص و درمان اورولوژیست می تواند تمامی تغییرات و بهبودی هایی که در طول درمان رخ داده است را بررسی کند و به بیمار گزارش بدهد.

نتیجه گیری

در پایان امیدواریم که بسیاری از نکاتی که در این نوشتار به شما ارائه شد بتواند در مسیر انتخاب بهترین متخصص اورولوژی تاثیر گذار باشد و روند درمانی شما به بهترین شکل ممکن پیش برود.

خوش بختانه یکی از نقاط امیدواری ما این است که می توانیم با اعتماد به یکی از بهترین متخصصین اورولوژیست در اهواز، بسیاری از مشکلاتی که در ناحیه بدنی ما ایجاد شده است را درمان کنیم. زیرا که امار متخصصینی که بهترین اورولوژیست در اهواز هستند در کشور ما بسیارند.

در صورتی که سوالی دارید می توانید در انتهای همین مقاله بخش نظرات آن را با دکتر محمدهادی قیومی متخصص اورولوژی در اهواز مطرح کنید.

دکتر هادی قیومی

دکتر هادی قیومی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی (نازایی) فارغ التحصیل از دانشگاه تهران
برچسب ها:

مقالات مرتبط

جوانسازی جنسی در آقایان

جوانسازی جنسی در آقایان

امروزه با توجه به پیشرفت عظیمی که در علم پزشکی رخ داده است می توان با استفاده از جدیدترین دستگاه های دنیا آقایان به نتیجه ای مطلوبی که از ظاهر دستگاه تناسلی خود دارند برسند و هم چنین جراح زیبایی مردان که متخصص اورولوژیست می باشد آن ها را در این امر یاری می کند. در...

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

چه زمانی پروستات نیاز به جراحی دارد؟

زمان جراحی پروستات یکی از مهمترین مسائل برای درمان این بیماری پرچالش آقایان است. چه زمانی نیاز است تا پروستات خود را عمل کنید؟ برای اطلاع کامل از این مورد و اینکه چه مواردی بر این زمان تاثیرگذار هستند، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. عوامل تاثیرگذار در زمان...

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستوسکوپی آزمایشی برای بررسی سلامت مجرای ادرار و مثانه است که به تشخیص بیماری های مجاری ادراری کمک می کند. برخی مواقع از این روش برای درمان برخی مشکلات نیز استفاده می شود. در این روش، متخصص اورولوژیست برای مشاهده داخل مثانه و مجرای ادرار، یک اسکوپ را وارد مجاری...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۴ دیدگاه ها
  1. سلام اقای دکتر خسته نباشید. من نزدیک به ده ساله ازدواج کردم و در این ده سال سختی های زیادی در رابطه زناشویی داشتم و اواخر حالت زود انزالی در من خیلی شدید شد ممنون میشم که راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • سلام بهتر است به روانپزشک مراجعه شود

      پاسخ
  2. سلام آقای د‌کتر من چهار ماه پیش عمل پروتز آلت از نوع ساده غیربادی سوییسی در اهواز انجام دادم اما متاسفانه الان بعد چهار ماه آلت م هنوز خم نشده و رو به پایین نیامده چندین مرتبه به دکتر جراح خودم مراجعه که جواب قانع کننده ای ندادن مگه باید صبر کنی ممکنه طول بکشه و اینکه ممکنه تا ابد همین جوری بمونه و خم نشه چون عملش خیلی سخت بود حالا واقعا با این وضعیت بیرون رفتن در جمع برایم سخت شده است آیا امکان درمان و پایین آوردن آلت همان طوری که شرکت که باهاشون صحبت کردم گفتند باید آلت بعد از عمل پایین بیاد و خیلی راحت خم و راست بشه . امکانش هست مدارک و خلاصه پرونده عمل را براتون توی واتساپ ارسال کنم و نظرتون را بفرمایید و اگه امیدی بود حضوری جهت درمان خدمت شما برسم

    پاسخ
    • باسلام
      پاسخ در واتساپ ارسال شد.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *